A adunat, împreună cu partenerul său de afaceri, o echipă de specialişti recunoscuţi internaţional pentru succesele lor, iar acum contribuie la dezvoltarea stomatologiei româneşti! Ibrahim Bahbahani este omul de business prin excelenţă: atent la inovaţii, deschis către oportunităţi şi mereu preocupat de produsul final şi de satisfacţia clientului. Alături de medicul stomatolog Jona Yousif, revoluţionează zâmbete din 2018 încoace, prin House of Beauty Clinic Bucureşti, un concept unic în România, unde tratamentele zero durere, care pot fi achitate şi în rate, empatia medicilor şi aparatura de ultimă generaţie se întâlnesc cu succes. Revoluţionar este şi că nimic din House of Beauty Clinic nu aminteşte de vechea imagine a cabinetelor dentare: pacienţii sunt încurajaţi să vină la stomatolog, prin atmosfera relaxantă promovată de cele două locaţii din Capitală şi prin faptul că există un personal special instruit să lupte cu teama de dentist a clienţilor. În timp ce îşi vede proiectul de suflet crescând de la an la an, Ibrahim Bahbahani, un împătimit al creării frumosului, se extinde şi în alte domenii de interes! 2023 îl găseşte la cârma unui alt plan ambiţios, care poartă numele de BHB PROPERTIES şi care presupune dezvoltarea unui complex imobiliar premium, într-o zonă de maxim interes a Capitalei, omul de afaceri fiind singurul acţionar! Cum este să manageriezi o afacere în plin avânt şi o alta care se anunţă a fi următoarea poveste de succes de pe piaţa rezidenţială de lux, am aflat dintr-un interviu exclusiv cu omul din spatele brandului House of Beauty Clinic.
Cum a început pentru dumneavoastră drumul antreprenoriatului în Stomatologie? V-ați visat întotdeauna om de business?
Cred că mai degrabă îmi era imposibil să nu mă visez om de afaceri, din moment ce întreaga mea familie activează în această arie. Pentru mine, antreprenoriatul nu a fost neapărat o alegere, ci o destinaţie, pe care am îmbrăţişat-o încă din start. Cât despre domeniul stomatologiei, întotdeauna mi-am dorit să creez un concept nou, unic şi inedit, în care să îmbin luxul, cu modernul, dar şi cu preţurile accesibile, având în minte un crez puternic: Nu tot ce este scump e bun şi nu tot ce este ieftin e prost! Aşa am reuşit să dezvolt alături de partenerul meu de afaceri, doctorul Jona Yousif, House of Beauty Clinic, două clinici dentare, care combină cunoştinţele mele de business şi de marketing cu ştiinţa sa despre stomatologie, acumulată în urma multelor cursuri absolvite în ţară şi în străinătate. Mulţumită lui Dumnezeu, am reuşit să creăm împreună exact ceea ce speram!
Iar clinicile dentare ultramoderne pe care le-aţi creat oferă toată gama de Stomatologie. Cât de important este ca pacienții să găsească tot ce au nevoie pe domeniu, în același loc?
Încă din stadiul de proiect, ne-am dorit ca House of Beauty Clinic să aducă la îndemâna pacientului absolut tot ce ar putea avea nevoie, stomatologic vorbind. Aşa se face că astăzi, ambele locaţii din Capitală reuşesc să asigure tratamente de la A la Z, fără ca pacientul să apeleze la servicii externe. Beneficiem inclusiv de centre radiologice, pentru a nu amâna nicio secundă tratamentele esenţiale. De la micile detalii, precum parfumul clinicii, accesorii şi finisaje, până la marile detalii, precum instrumentele şi aparatura modernă folosite, ne-am dorit ca totul în House of Beauty
Clinic să exprime calitate. Am vrut să facem o diferenţă şi cred că am reuşit acest lucru! House of Beauty Clinic luptă inclusiv cu teama pacienţilor de stomatolog, prin intermediul cunoştinţelor de psihologie ale asistentelor noastre, care cunosc tipare comportamentale. Vrem să ştergem astfel din mintea pacienţilor imaginea învechită a stomatologiei şi să îi ajutăm să se convingă de faptul că astăzi mersul la dentist devine chiar o plăcere, în condiţiile în care tratamentele sunt lipsite de durere! Tot la capitolul „stomatologia altfel” includ şi faptul că House of Beauty Clinic se ocupă şi de transportul, dar şi de cazarea pacienţilor străini, întrucât avem un număr considerabil, astfel că, pe toată durata tratamentului din România, o persoană delegată va avea grijă de şederea lor aici.
Care au fost criteriile după care v-ați atras colaboratorii care astăzi formează echipa și, totodată, familia House of Beauty Clinic?
Criteriile sunt extrem de simple: lucrăm doar cu medici care au experienţă foarte vastă, care au un anumit număr de cursuri absolvite şi un anumit număr de pacienţi preluaţi până în punctul colaborării noastre. Mă bucur să vă spun că am reuşit să creăm o echipă extrem de unită, asta şi pentru că toţi avem aceeaşi ţintă: aceea de a satisface pacientul la potenţialul maxim al clinicii noastre, lucru valabil inclusiv atunci când vorbim despre personalul care asigură curăţenia ori despre firma care ne furnizează parfumul exclusivist, care îi ajută pe pacienţi să se simtă confortabil atunci când ajung la noi. Extrem de siguri pe ceea ce am reuşit să creăm, vă spunem că suntem pregătiţi pentru orice situaţie!
Cum au contribuit clinicile dumneavoastră la îmbunătățirea peisajului stomatologic românesc?
Considerăm că am contribuit într-un grad substanţial, şi asta pentru că ne-am axat, încă de la început, pe educarea pacientului. Vrem ca toţi cei care ne trec pragul să fie conştienţi de importanţa sănătăţii dentare asupra întregului organism. Specialiştii noştri explică publicului larg, inclusiv prin materiale video postate în mediul online, proceduri stomatologice inovatoare, despre care majoritatea poate nici nu ştia că există. Tot acolo, încercăm să expunem serviciile House of Beauty Clinic într-o manieră cât mai simplă, pentru ca pacienții să știe către ce proceduri se pot îndrepta, în funcţie de problemele dentare de care suferă, dar şi să ia la cunoştinţă faptul că astăzi putem trata într-o manieră prietenoasă ceea ce în trecut era chinuitor.
House of Beauty Clinic s-a ocupat de zâmbetul multor persoane publice, de-a lungul anilor. Care sunt plusurile – dacă există- pe care clienții-vedetă le-au adus și le aduc conceptului House Of Beauty Clinic?
Într-adevăr, House of Beauty Clinic s-a ocupat de zâmbetele multor persoane publice. Avem chiar şi un hol care poartă denumirea „Hollywood Boulevard”, apropo de clientelă! Cu toate acestea, vrem să transmitem un mesaj important celor care vor să ne treacă pragul: pentru echipa noastră, orice pacient este o vedetă şi asta pentru că în slujba sa punem toată priceperea, empatia, răbdarea noastră, dar şi cele mai bune servicii pentru a obţine zâmbetul visat. La House of Beauty Clinic, orice client este important!
Cum se traduce succesul House of Beauty Clinic în cifre, de la fondare, până în prezent?
Voi fi extrem de succint şi voi lăsa rezultatele să vorbească de la sine: în cei patru ani de existenţă, am reuşit să creăm peste 50.000 de zâmbete impecabile, care oferă pacienţilor mai mult decât ceea ce se poate observa cu ochiul liber. Un surâs frumos şi sănătos aduce încredere în propria persoană, un sentiment de neegalat.
Și anul 2023 este despre planuri extrem de ambițioase! Ați intrat pe piața rezidențială de lux, într-o zonă de mare interes a Capitalei. Ce ne puteți dezvălui despre proiectul în sine, dar și despre începutul acestui nou drum pe care vă aflați?
Am avut tangenţe cu domeniul imobiliar încă dinaintea proiectului House of Beauty Clinic. În 2023 am ales însă să încep și concret unul dintre cele mai luxoase proiecte din ţară, sub denumirea BHB PROPERTIES. Primul proiect se află pe Şoseaua Fabrica de Glucoză din Capitală şi va avea 3 etaje subteran şi alte 11, la suprafaţă. La sfârşitul lunii fabruarie am în plan să finalizez prezentarea şi lansarea oficială a proiectului, moment în care voi dezvălui şi alte detalii interesante.
Ce alte aspecte ar trebui să mai ştie, la momentul actual, potenţialii cumpărători în ceea ce priveşte locuinţele pe care le pregătiți?
Vorbim despre un proiect făcut cu multă dragoste, născut din dorinţa de a aduce maximul de confort cumpărătorilor, prin finisaje premium şi printr-o compartimentare inteligentă a apartamentelor. Pentru cele 120 de locuinţe vom pune la dispoziţie 4 lifturi, tocmai pentru ca locatarii să nu fie nevoiţi niciodată să aştepte atunci când intenţionează să urce sau să coboare din imobil. Îmi doresc ca acest proiect să aducă acel confort asigurat de hotelurile de 7 stele! Vă mai pot spune că am gândit un lobby şi o recepţie generoase, o piscină, dar şi o sală de fitness la subsol, plus un mini-parc, exact la scara blocului, pentru plimbări şi pentru aer curat.
În actualul context, cum priviți piața imobiliară românească?
Aflat în interiorul domeniului, vă pot spune că România este în plină dezvoltare în ceea ce priveşte piaţa imobiliară. Există o cerere susţinută pentru locuinţele de calitate, un aspect lăudabil! Clientul a început să se orienteze tot mai mult către blocuri sau ansambluri rezidenţiale care includ diverse facilităţi esenţiale pentru conturarea unui standard de locuire select.
Până la noi detalii despre proiectul rezidenţial exclusivist, vă invităm pe pagina oficială a conceptului House of Beauty Clinic: https://www.hobclinic.ro/?lang=ro, aici unde puteţi găsi lista completă de servicii stomatologice, dar şi detalii despre procedurile inovatoare. Găsiţi House of Beauty Clinic în două locaţii din Bucureşti: la Piaţa Alba Iulia, numărul 1, dar şi pe Bulevardul Pipera, la numărul 59b.
COMMENTS