Bogăție și sărăcie pentru Onur Osman

Bogăție și sărăcie pentru Onur Osman

Vedete și celebrități de carton se laudă pe la evenimente cu performanțe uluitoare. Designerul excentric și omul de afaceri Onur Osman sparge gheața și ne spulberă iluziile: nu ai bani dacă trebuie să faci reclame pentru batistuțe, plase de țânțari sau frizerii.

Onur Osman ne spune ferm că mai trist este că omul obișnuit este singurul păcălit să cumpere toate prostiile din lume, pentru că o anume celebritate de carton face reclame vreunei te-miri-ce pentru a-și plăti chiria.

Regula designerului este simplă: dacă nu faci reclamă celui mai mare brand din lume și nici nu ești firmă de publicitate, atunci tot circul carpatin al bogăției doar este o minciună. Onur Osman chiar ne invită să verificăm celebritățile de carton pentru că orice om inteligent le prinde imediat minciunile.

Un om care este cu adevărat bun în profesia sa, câștigă din munca lui, aduce demnitate și normalitate prin activitatea lui, iar dacă este o celebritate și este pus în față prin natura rolului său, este în mod obligatoriu un model social. Nu face reclame proaste pentru a primi produse gratuite, nu are dosare penale și scandaluri, nu promovează valori morale discutabile, fiind un formator și un educator al generațiilor care îl urmăresc, ne spune Onur Osman.

Bogăție interioară și bogăție exterioară

Toate inversiunile care apar de la această regulă, completează Onur Osman, nu vin din sărăcia exterioară, cu care se confruntă astăzi prea mulți oameni, ci din sărăcia morală, care duce la circ unde ar trebui să fie cultură și la scandal unde ne-am aștepta la modele sociale.

Onur Osman a zâmbit spunând că, poate din acest motiv, nici nu le dă Dumnezeu o viață frumoasă celor care se află în această situație și

rămân să mimeze o falsă bogăție exterioară. pentru a ascunde sărăcia culturală și interioară în care trăiesc.

Onur Osman rămâne personalitatea cu cea mai mare recunoaștere internațională, atingând în acest an peste 5 milioane de urmăritori pe social media, tineri din întreaga lume care urmăresc conținutul cultural și de lifestyle al designerului.

COMMENTS

DISQUS: 0