Alimentație și lifestyle pentru Onur Osman

Alimentație și lifestyle pentru Onur Osman

Designerul excentric Onur Osman este un icon al beauty-ului românesc și internațional, fiind prezent ca om de afaceri la multe evenimente reprezentative din industria de lux și, bineînțeles, întotdeauna pe podiumuri și în platouri de filmare.

Mulți se întreabă ce mănâncă, ce sport face, ce stil de viață și mai ales ce secrete ale frumuseții are Onur Osman. Ne-am pregătit, ne-am programat din timp și am reușit să obținem un interviu pentru voi cu designerul excentric Onur Osman, numit în mediile petrecerilor private de lux, Contele luxului.

Iată câteva dintre întrebările pe care le-am adresat omului de afaceri și răspunsurile primite pentru cititorii noștri.

R: – Onur Osman, frumusețea este genetică? Sau se prelucrează?

O: – Ambele variante sunt parte din frumusețe, pentru că un fond genetic te poate susține și îți face viața măi ușoară, dar ceea ce menține frumusețea ține doar de obiceiurile tale și de rutina ta alimentară și de lifestyle. În cazul meu, eu nu m-am considerat niciodată o persoană frumoasă. Eu sunt doar o persoană toate atentă la rutina mea, pentru că altfel, în două luni nu a; mai arăta ca acum. Aș face imediat burtică sau gușă.

R: – Onur, ce dietă ții pentru a arăta așa fresh și tânăr? Există secretele tale proprii? Sunt reguli generale?

O: – Pentru mine stilul meu de viață a devenit în timp un set de reguli generale, care nu mai sunt pentru mine astăzi reguli propriu-zise, ci au devenit felul meu de a fi. Spre exemplu minim trei zile pe săptămână – vară chiar cinci zile – fac intermitent-fasting de minim 15-16 ore. Adică mă trezesc dimineața, îmi beau cafeaua și câte lichide vreau (apă săi ceai, în niciun caz sucuri sau fresh-uri), prima mea masă fiind după ora 18:00-19:00. Atunci eu mănânc orice îmi doresc.

R: – Și nu îți este foame până la ora 19:00? Nu ai căderi de glicemie?

O: – Nu, corpul este este obișnuit, nu îmi este deloc foame și nici nu am vreo cădere, dar cafeaua pe care o beau (300 ml cafea – 200 ml lapte de vacă) alături de apă sau ceai susțin – probabil – metabolismul.

R: – Și după ora 18:00, ce mănânci?

O: – Eu consum de minim două ori pe săptămână somon, aproape zilnic fructe de mare, zilnic salate și legume proaspete. De toate multe ori seara eu servesc un mic dejun bogat (pâine de casă cu toate tartinabilele posibile, salate de vinete, icre, avocado, toate salatele de legume, țelină, sfeclă sa). Toate sunt însoțite de un ardei mare picant, eu mereu mănânc foarte iute.

R: – Există alimente pe care nu le consumi și nu le recomanzi?

O: – Eu nu pot spune nimănui ce să mănânce el, căci nu sunt avizat ân domeniul nutriției. Eu pot spune doar care sunt obiceiurile mele culinare și ce simt că îmi face mie rău. În primul rând eu nu mănânc niciodată nici sărat, nici dulce. Sarea oricum va fi prezentă fără voia mea prin alimente deja sărate (măsline, brânzeturi etc), mai ales cele consumate în afara casei. În al doilea rând eu nu consum niciodată grăsimi și uleiuri (nu o să-mi pun niciodată uleiuri pe salată). Carnea grasă, lactatele grase, pateurile (consumate de unii fițoși) sunt excluse. Pentru unii este la modă să fie trase inclusiv pastele sau rissotto-ul în unt, dar pentru mine nu există prostie mai mare dacă vrei să rămâi sănătos și, cel mai important, să nu te îngrași.

R: – Onur, presupun că sportul este parte din rutina ta obișnuită?

O: – Exclus, eu sunt o persoană extrem de leneșă, eu nu fac niciodată sport. Dar de minim două ori pe lună plec în vacanțe unde merg extrem de mult pe jos, fie că este vorba despre deșert, pădure sau orașe europene, eu nu am limită de kilometri la mersul pe jos. Eu merg oricât și amicale face o mare plăcere. Iar la hotel, când merg foarte mult pentru jos, iau și micul dejun. În viață trebuie să îți simți corpul. În momentul în care vezi că ai luat un kilogram-două în plus, este clar că greșești undeva. Pentru că este foarte ușor să iei în greutate, dar extrem de dificil să dai jos din ce ai pus. De aceea este important să fii atent la ce îți spune corpul tău ca să nu ai oscilații de greutate, pentru că ele îți vor da bătăi mari de cap și în privința aspectului și al sănătății.

COMMENTS

DISQUS: 0